The Daddy Whisperer
S1, E8: Ben has a one-on-one to clean up his act with the 'super mom' of an elite Mommy and Me class, but she has alterior motives. Bonnie and Riley get in trouble shoplifting when Emma gets too grabby with the merchandise.