S1, E1: Investigations into the criminal organizations plaguing Ankara begin. Weapons, bodies buried in wastelands, unexpected and unrelated homicides everywhere. Chief Bekir moves to the city to enlist the help of the skilled Behzat and his team and battle organized crime.