The Day Henry Met...A Shield
Сезон 1, серия 2: Henry meets a friendly Shield. Shield tells Henry about a missing Sword kidnapped by a ferocious Dragon. Henry becomes a Knight for the day and a little luck, he manages to rescue the missing Sword in the nick of time.