The Deep End
S2, E8: The media goes into a frenzy when a body is found at the home of an award-winning swimming coach. Flynn struggles with an emotional dilemma on the eve of his daughter's wedding. Kris's (recurring guest star Madison McLaughlin) mother pays Raydor a visit to discuss some concerns.