The Departed: Pt. 1
S5, E1: Tensions mount between the sons of Ragnar Lothbrok as the Vikings continue to threaten the very heart of England. As the Great Army moves to take York with King Aethelwulf and his family still in hiding Heahmund the warrior bishop must rally the Saxons to defend the Realm.