The Destructive Nature of Cults
Сезон 1, серия 3: Continue to explore the eight characteristics of cults and learn why your professor adds one more criterion to that classic list. Explore the importance of describing cults as groups that are at least ultimately destructive—physically harmful or psychologically coercive—whether to their own members or to outsiders.