The Devil In Syracuse
S1, E3: The clients are new, but the spirit is all too familiar as Ryan prepares himself to battle the taunting demon that has been following him. He assembles his top investigators, a priest, a psychic and a demonologist couple as he faces his most harrowing case yet - once that ends in a full blown possession!