The Devil Inside
S2, E2: Now back in the Knights Templar Order as an Initiate, Landry continues his training under the harsh guidance of Talus, the battle-hardened Initiate master. DeNogaret implores King Philip to build a legal case against the Knights, seeking the aid of a former Templar to help carry out his plan. Prince Louis is tasked with a shocking secret mission.