The Devil Inside
S10, E10: A man claiming that the devil made him kill two people hints at a connection to mass-murderer James Gillies, whom Murdoch and Julia believe to be dead. But when the man shares memories that only Gillies could know, Murdoch starts to think Gillies could still be alive.