The Devil Made Me Do It!
Сезон 1, серия 1: Three families are recorded 24/7 in their homes. Tam catches Paul texting his ex, reopening old wounds. Deena realizes Andy's affair has strained her relationship with her daughters. Mandy is too exhausted from raising four kids to find time for Jeff.