The Devil's Club
S1, E8: The community of Port Protection encounters tasks and challenges as Gary goes shrimping, something he hasn't done for a while. Meanwhile, Timbi searches for a natural remedy for Hans' aches and pains. Curly tries to pull a tree from the forest, and Sam takes a camping trip into the island's wilderness to hunt bear.