THE DEVIL'S IN THE DETAILS
S2, E4: Tommy and Diamond keep dangerous secrets from each other, Jenard clashes with his crew, and Vic teams up with Claudia one last time; D-Mac ends up entangled deeper in the drug game than he ever intended.