The Dex Factor
S1, E13: Dex goes under cover as a potential buyer to help Hoffman and Grey with the next phase of their drug case; Dex becomes close to a fellow veteran support group member; Ansel struggles to maintain order at Bad Alibi and enlists Tookie's help.