The Dionysian Debacle
S1, E21: Navid and Adrianna fantasize about their future, but when they tell his parents about their decision to spend the rest of their lives together, things don't go as they planned. Silver and Dixon adjust to her new school, while the Wilsons are dealing with having Naomi as their new house guest.