Jesse & Joy: What We Never Said Before The Do Gooders
S1, E1: In San Diego, where they recorded their first album, Jesse & Joy reflect on triumphs and family wounds. They revisit a time under their father's control, an authoritarian pastor with a double life whose secrets deeply impacted their music.