Jesse & Joy: What We Never Said Before
In this docuseries, Jesse & Joy open their hearts like never before, sharing the emotional journey, family wounds, and hidden truths that shaped both their identity and their music.
The Do Gooders
In San Diego, where they recorded their first album, Jesse & Joy reflect on triumphs and family wounds. They revisit a time under their father's control, an authoritarian pastor with a double life whose secrets deeply impacted their music.
Electricity
In Los Angeles, while Jesse tries to mend his relationship with Mónica, family tensions shape the recording of "Electricidad." Guided by Thom Russo, Joy finds her voice and the determination to confront her parents.
After reconciling, Jesse & Joy are thriving. Joy breaks free from her upbringing's prejudices and starts a relationship with a woman who helps her reconnect with her father. Eduardo's death, however, reopens old wounds for both siblings.
Joy and Diana rekindle their relationship, marry, and choose to become mothers. Despite seeking privacy, rumors force their announcement. During the pandemic, Jesse & Joy nearly separate, but come back stronger and more united than ever.