The Doctor, the Widow, and the Wardrobe
S6, E14: Evacuated to a house in Dorset from war-torn London, Madge Arwell and her two children, Lily and Cyril, are greeted by a madcap caretaker whose mysterious Christmas gift leads them into a magical wintry world.