The Draggers are Coming
시즌 1, 에피소드 2: The captains race to get the pots out of the way of the dragger boats to avoid having their trawls destroyed. Then bad weather leads to a dangerous accident on the Captain Bligh and the Courtney Elizabeth is plagued by failing equipment.