The Drug Trade
S1, E6: Most of PNM's inmates are serving long-term sentences for violent crimes, and for many it's drugs that help them get through the time. Despite efforts to keep the prison clean, narcotics always find their way into this otherwise closed world. Francisco suspects an inmate is high while Andrew takes inmates on a high-risk work detail outside of the prison.