The Duck Egg
S2, E4: When Cullen and Tolbeck are reunited with a figure from their past, Cullen realizes that he doesn�t know his partner at all. Meanwhile, Marco and Frankie open up to each other, and Janice finally unravels. J.K. Simmons guest stars.