Poltergeist: The Legacy The Enlightened One
S3, E3: Kristin arrives in San Francisco from the Boston Legacy house to join the group's investigation of a series of church fires. But Martin has his doubts as to her real intentions. Does the new arrival have a personal connection to the crimes?