The Essential Language of Anatomy
Сезон 1, серия 1: Welcome to the unique language of the body, where you’ll learn the words that anatomists use to identify body parts, in both precise and relative terms. Starting from the standard anatomical position, you’ll learn the vocabulary of directionality within the body and the history of its standardization over the centuries.