시즌 8, 에피소드 6: Sheldon and Raj test whether they could survive a dark-matter research expedition in a salt mine by simulating the conditions in a steam tunnel deep underground. Meanwhile, Leonard and Penny seek advice from Wolowitz and Bernadette after they fight about money.