The Final Flight of Amelia Earhart
S6, E5: Amelia Earhart, the world's most famous female pilot, takes off on the final leg of a record-breaking flight. But Earhart never arrives at her next stop: a tiny island in the Pacific Ocean. The search for this famed flier has revealed conflicting stories and, in the eyes of some: secrecy. What really happened to Amelia and her navigator?