The Final Pair
S1, E10: Kate and Emilico's fate hangs in the balance as Edward's carefully staged debut heads into its grand finale. Shirley and Rum have a breakthrough, but is it too little, too late? Meanwhile, the third-floor shadows continue to question Edward's methods.