The First Crush
S1, E6: Roaralai crushes on Slate? Roaralai and Slate search for Rocky B. Stone who was rocknapped! Roaralai starts to get some mixed felines for Slate while taking care of him while he's hurt. Watch what happens to Roaralai's first crush ever!