Cave Club
Meet Cave Club, a group of prehistoric kids who are way ahead of their time! With a mammoth world to explore, don't expect them to stay in their cave. They are determined to do everything, see everything, and discover everything-first! Which means these BFFs are about to make history!
The First Surprise Party
Guess what! Today's Tella's birthday! The Cave Club BFF squad decide to throw Tella a surprise party! How will they surprise Tella if she can see the future? Watch to find out!
The First Pop Song
Oh My Gorge-o-saur! Ever had a song stuck in your head that kept playing over and over? Join Tella and Emberly as they try to get the catchy tune out of Tella's head by creating their own special song!
Emberly and Slate discover delicious bumbleberries and decide to keep it a secret from the BFF squad! Watch as Emberly and Slate's lie unravels into a tricky situation!
Roaralai crushes on Slate? Roaralai and Slate search for Rocky B. Stone who was rocknapped! Roaralai starts to get some mixed felines for Slate while taking care of him while he's hurt. Watch what happens to Roaralai's first crush ever!