Enchantimals
A special group of friends with an unbreakable bond and extraordinary animal abilities, are keepers of their enchanted forest home.
Flick overhears that the other Enchantimals are throwing Felicity a surprise party.
Sage and Caper both get colds and can't smell anything, right before the big Nosefest Competition.
Sage and Caper invite Patter, Flap, Bree and Twist over for a fashion-themed sleepover party.