Barbie Summer Adventure
Barbie, Barbie and her sisters are excited for the first day of summer break, but things don't go according to plan! Things take an unexpected twist and turn into a wild adventure filled with fashion, hair styling, ice cream messes, and more!
School's Out For The Summer!
School is out for the summer! Barbie, Barbie, Skipper, Stacie, and Chelsea celebrate!
Barbie attempts to create a new summer treat, and Chelsea tries stunts at the skate park!