Barbie Dream Vacation
Barbie Sails the Dream Boat to Glitter Island!
After the Extras tell Barbie & her sisters about their amazing trip to Imagination Bay, the crew takes the Dreamboat for a vacation!
Barbie realizes if believing is seeing, the same is true for what the dolls believe about themselves!
Overwhelmed with choices about who to become, Chelsea duplicates herself into a unicorn, a doll, and a monkey! Barbie, Barbie, Skipper, Stacie, and the Cuties remind Chelsea to try new things but remember who she is at heart! However, Chelsea duplicates herself so many times Malibu has to duplicate herself to keep up!
Barbie and Chelsea search for Brooklyn, Stacie, and Skipper using their brilliant imaginations and a colorful song!