Barbie Dreamhouse Adventures
Barbie embarks on adventures with friends and family -- including next-door neighbor Ken -- in this animated vlog of adventures filmed inside her family's new dreamhouse.
Clubhouse
Barbie and her friends plan a birthday surprise for Chelsea by making over her backyard clubhouse, but their mission takes a smelly detour.
Barbie puts her skills to the test when she competes on an extreme baking show against a reigning champ who loves to win -- and hates to lose.
When Skipper snags her first baby-sitting job, overprotective Barbie goes overboard trying to make sure everything runs smoothly.
Barbie and her friends take a road trip to hear Daisy drop the beat at a major music festival, but Daisy keeps finding reasons to stall along the way.