Barbie: A Touch of Magic
When Barbie Met Peggy
While enjoying a day at the beach, Barbie and Barbie find a horse that is more than it appears.
Hijinks ensue when Brooklyn practices for her driving test and the Glyph finds herself unexpectedly employed at the selfie museum.
9/25/2023 - Ken1 and Ken2 - Ken makes too many plans to hang out with Barbie and Barbie, but, lucky for him, Peggy has the magic to help.
Someone's Peggy-napped Peggy; Ken was supposed to watch her, and Barbie is upset; the rest of the friends are all on the lookout for Peggy.