Сезон 3, серия 1: When a mysterious young girl vanishes from the scene of a multi-car accident, Andy McNally connects the girl to a 7-year-old cold case. Still on suspension, Andy, and the rest of 15 Division work overtime to find the missing girl and her captor... just in time for Andy to make it to her Tribunal.