The First Slow Clap
S1, E8: Let's Ride! Neanderfalls gets new visitors: Rockelle, her pet pig (Oinker), and her best pal (Tyra-saurus)! Watch as Roaralai and Emberly give dino-riding a TRY-ceratops with trust!