S4, E18: Melanie rebounds with the unsavory Danny (Tom Arnold) but is soon juggling two men, including a blast from the past: Dr. Everett (Jack Wagner). Victoria hires a shady lawyer to help Emmet. Joy and Elka compete in film class.