The Fog of War
시즌 1, 에피소드 12: As the doctors treat patients from the chaotic multi-vehicle accident, a love triangle begins to build between Mario, Angus and Heather. Also, when Malaya learns that Carla is at the hospital, she goes against Carla's wishes and stays by her side during the delivery of her baby. Shiri Appleby guest stars.