The Fortification Implementation
Сезон 8, серия 20: When Sheldon and Amy build a blanket fort, they come to a big crossroads in their relationship. And Wolowitz is shocked when a man claiming to be his half-brother he never knew he had shows up at his front door. And, when Penny is invited to appear on Wil Wheaton's podcast, she and Leonard have a huge, on-air argument.