The Friending Library
S6, E17: The “Meet Outdoor Man” contest winner Wayne (guest star Brad Leland) believes Mike’s VLOGs contain secret messages. Meanwhile, Vanessa wants to make friends and starts a lending library in her neighborhood, and Chuck adjusts to his new life now that his wife has taken a job in Los Angeles.