The full episode of 60 Minutes from July 26, 2015
S47, E44: FBI agents tell Steve Kroft about their 16-year search and eventual capture of Boston mobster Whitey Bulger; then, Morley Safer meets the Wikipedians; and, Charlie Rose profiles astrophysicist Neil deGrasse Tyson.