The full episode of 60 Minutes from September 27, 2015.
S48, E1: Russian President Vladimir Putin gives a rare -- and surprising -- interview to Charlie Rose; then, Scott Pelley interviews Republican presidential candidate Donald Trump; and, Bill Whitaker on how Mexican drug lord Joaquin "El Chapo" Guzman, one of the world's most wanted men, escaped from prison -- again.