The full episode of 60 Minutes from the May 3, 2015 edition
S47, E32: Scott Pelley explores the effects of war on children; then, Morley Safer profiles "patriotic philanthropist" David Rubenstein; and, Steve Kroft finishes the late Bob Simon's report about the Scottish island of Islay.