The Geology Elevation
S10, E9: When Bert (Brian Posehn), a Caltech geologist, wins the MacArthur Genius fellowship, Sheldon is overcome with jealousy. Also, Wolowitz finds an old remote control Stephen Hawking action figure he invented. Stephen Hawking returns to guest star as himself.