S1, E5: A shocked Ruthy learns how Amanda's parents, who now face over 100 felony charges for crimes against youth at an IFB boarding school, forced Amanda to punish other kids. Ruthy has an emotional meeting with the prosecutor to prepare for an upcoming trial.