Let Us Prey: A Ministry of Scandals
Men and women brought up among an estimated 8 million members of over 6,000 IFB churches attest to a cult-like culture of coverups, abuse, and corruption in the Independent Fundamental Baptist (IFB) church.
Swallowing Goldfish
Ruthy meets Kathy, who describes how an abuser used her rape to silence more victims; after years, authorities arrest Ruthy's and Kathy's abusers; another victim comes forward to reveal that a prior cover-up enabled Ruthy's rape.