The Gorilla Dissolution
시즌 7, 에피소드 23: A horrible day at work prompts Penny to evaluate her life choices – including taking a big step with Leonard. Meanwhile, Howard and Bernadette struggle to care for Mrs. Wolowitz, and Raj gets relationship advice from Sheldon.