The Great Gladiator Gig
S1, E6: Our heroes think they are going to a benefit Spaghetti Dinner at the Linguini Empire Colosseum, but it's all a plot by the evil Emperor Augustus Septemberus Octoberus Koopa to feed the Marios to the lions.