The Super Mario Bros. Super Show!
The Bird! The Bird!
While crossing the Land of Ice, Toad gets kidnapped by a Giant Birdo who thinks the Mushroom is her missing baby.
Koopa the Kid has kidnapped the Princess and hidden her in the Old West, and when Mario and Luigi ride into town to save her they find Koopa has branded them wanted outlaws with rewards on their heads.
The Marios wage a wild magic carpet battle to save the Princess from being forced into King Koopa's harem.
Mario and Luigi disguise themselves as Riverboat Gamblers to rescue the Princess who is held captive on Captain Koopa's sidewheeler, "The Sinister Star".
Our heroes think they are going to a benefit Spaghetti Dinner at the Linguini Empire Colosseum, but it's all a plot by the evil Emperor Augustus Septemberus Octoberus Koopa to feed the Marios to the lions.