The Greater Good
S7, E1: Danny's world is rocked when Robert Lewis (Michael Imperioli) in the Attorney General's office obtains new evidence against him in the self-defense shooting case of serial killer Thomas Wilder. Also, Jamie and Eddie respond to a car crash involving a high-profile drunk driver, and Frank is asked by Grace Edwards (Lori Loughlin), the wife of a slain police officer, to keep her only son out of the police force.