The Greatest American Hero
S1, E1: School teacher Ralph Hinkley meets FBI agent Bill Maxwell on a field trip to the desert, where they are met by a UFO that gives them a mission and a red costume with amazing powers; the new team must then use those powers to thwart a conspiracy.