The Greatest American Hero
School teacher Ralph Hinkley meets FBI agent Bill Maxwell on a field trip to the desert, where they are met by a UFO that gives them a mission and a red costume with amazing powers; the new team must then use those powers to thwart a conspiracy.
Ralph and Pam's plans (all of them) take a back seat when Rhonda's Mom Rose is kidnapped, opening the door to a Soviet operation to steal U.S. secrets.